Subject: FW: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1 vastamiseks -- meeldetuletus nr 2
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 16:11:59 +0300

From: Tuulikki Sillajõe - MKM <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 4:01 PM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: FW: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
vastamiseks -- meeldetuletus nr 2

From: Helen Rammu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 25, 2025 3:59 PM
To: Tuulikki Sillajõe - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
vastamiseks -- meeldetuletus nr 2

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Teie: 03.04.2025 nr 13-5/1465-1

Haapsalu linnal on hiljaaegu (septembris 2024) kehtestatud üldplaneering,
millega saab tutvuda PLANK-is, Maa-ja Ruumiameti planeeringute
kaardirakenduses, Haapsalu linna kodulehel ning Haapsalu linna
geoportaalis https://gis.haapsalu.ee/YP/

Tootmisalad on seal kujutatud sinisega ja vastav juhtotstarve märgistusega
TO. Sh on märgistatud endised KEK, MEK jmt alad, farmid, prügila jne.

Perspektiivne tootmisala, mis on hetkel arendamisel, on Haapsalu linna
Tööstuse tänava tootmisala laiendus ida suunas.

Kunagi soovisime arendada ka Kiltsi tööstusala, mis asub endise Kiltsi
sõjaväelinnaku maa alal, millelt lammutasime üle 30-ne NSVL sõjaväele
kuulunud hoone. Seal on kehtestatud detailplaneering (2010), kuid ala
arendus jäi soiku, sest riik ei andnud KOVile munitsipaalomandisse ega
võõrandanud ka tasuta sinna kavandatud tootmisala krunte.

Detailplaneeringut saab vaadata Haapsalu linna geoportaalist
detailplaneeringute rakendusest EVALD
https://evald.ee/haapsalulinn/#/planeeringud/planeeringud/87

Üldplaneeringus on sellele alale kavandatud segafunktsiooniga ala SE, seda
juhuks, kui detailplaneeringut ei õnnestu ellu viia.

Aga ala iseenesest sobiks ideaalselt nn Brownfield alaks.

Lugupidamisega

Helen Rammu

Haapsalu Linnavalitsus

Aselinnapea

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

telefon: 4724447

mob: +372 529 1959

Saatja: Linnavalitsuse üld aadress <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 24. aprill 2025 14:16
Adressaat: Helen Rammu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
vastamiseks -- meeldetuletus nr 2

Saatja: Tuulikki Sillajõe - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 24. aprill 2025 14:11
Teema: RE: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
vastamiseks -- meeldetuletus nr 2

Tere taas!

Tuletan meelde, et meie kirja 03.04.2025 nr 13-5/1465-1 infokorjeks nn
brownfiled’ide ja tööstusalade kaardistuse ning üldplaneeringutega
kavandatud ettevõtlusalade kohta vastamise tähtaeg oli 21.04.2025.

Väga palun oma vastus teele panna.

Lugupidamisega

Tuulikki Sillajõe
Nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

From: Tuulikki Sillajõe - MKM
Sent: Tuesday, April 15, 2025 2:41 PM
To:

Subject: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1 vastamiseks

Tere!

Pühad on tulekul ja kevad on jõudu kogumas, seepärast juhin tähelepanu, et
planeeringute asekantsler Ivan Sergejevi e-kiri 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
infokorjeks nn brownfiled’ide ja tööstusalade kaardistuse ning
üldplaneeringutega kavandatud ettevõtlusalade kohta vastamise tähtaeg on
21.04.2025. Vastused on väga oodatud.

Neile, kel vastus juba teele pandud, suur-suur aitäh!

Tänulikult

	Tuulikki Sillajõe
nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn